piątek, 24 sierpnia 2012

Moviestarplanet "Wiadomości" i inne.. ^^








Hej wszystkich na blogu o moviestarplanet.pl !


Na pewno dużo osób gra na moviestarplanet.pl .

Ale nie wie jak zarobić starconis i dzisiaj wam pokaże jak . Tak , tak inni też robią takie blogi ale ja chcę wam pokazać. Starconis łatwo zarobić -

1. Logujemy się na swoje konto.
2. Wchodzimy w highscores ( Jest u góry w pasku gdzie domek i poczta )
3. Klikamy w " Zwierzaki ".
4. Mamy tam : Wszystkie zwierzęta . 
5. Klikamy w nicki po kolei i idziemy do ich domków . : ]
6. Można za 1 osobę zarobić nawet 21sc , to zależy.
7. I jeszcze jedno można robić tak - Wylogowujemy się i ponownie wchodzimy , znowu klikamy tam gdzie zwierzaki i od nowa można brać i sc jest.

● Ja wiem , że połowa osób to wie , ale są osoby które nie wiedzą.




Teraz na moviestarplanet jest coś nowego...Diamond?
Diamond nie da się zarobić trzeba kupić VIP.
I za 15diamond jest diamond status , za 10diamond jest karmienie zwierz o 1poziom urośnie , 6diamond wymienianie zwierzaków i inne...









 Nasze zwierzaki w moviestarplanet .
Bardzo je pewnie kochamy , na przetwarzanie oddajemy , bo chcemy nowe.
Ale nie róbcie tak , przez kochane zwierzaki możemy być nawet sławni.
Ale sława to nie wszystko . Pokaże wam zdjęcie zwierzaczków ;* :





Ukochane i sweet boniesy , tak każdy je kocha! ;**





No tak w sumie to wszyscy kochają psiaki ^^










Trochę się im już kończą pomysły na konkursy , ale przyznam super są .

Konkurs " MANIA OCHLAPYWANIA "


Super konkurs! Ubrania okeey . Animki takie sobie wymyślili..
8/10


                                                      Konkurs " MOC PIKSELI"


Nie podniecił mnie ten konkurs. Taki sobie..tylko włosy są fajne .
4/10



                                                             Konkurs " LUCKY IN LOVE "



Nawet spoko konkurs , fajne animki były . Stroje takie sobie...Medatorom kończą się pomysły..?
5/10


                                                         Konkurs " ZOMBIE NA ZACHODZIE " 

  
Świetny konkurs , mi się bardzo podobał . Ale taki ohydny jak to zombie..
6/10


                                                 Konkurs " ZAWODY SPORTOWE "



Bardzo lubię sport i super animy , ubrania i tła do filmu...ale coś mi nie pasuje ...
6/10


                                               Konkurs " Salon kosmetyczny"



  W sumie okey , ale stroje beznadzieja , animki super! 
6/10



Okey , to tyle z konkursów . Dodałam te najnowsze.








Czemu tak piszecie? Że wywalę ze znaj chyba , że coś tam zrobisz...
Po co te szantaże?! Nie można normalnie się spytać? Np. Hej , zbieram na 3lvl . Czy możesz mi dać grafa? Jak by było nie można normalnie spytać. Tylko wywalę ze znaj oprócz VIP. A vipy za to też cie mogą usunąć! Przemyślcie to dobrze. Czy ładnie to tak było do znajomych?






To dziękuję za odwiedziny .! MÓJ NICK NA MSP TO STARSY16!! POZDRAWIAM ......

64OLA64

SUPER CLEO ;) 

MARIO7

ZWIERZACZEK111

!CRAZY_BOY!

I INNYCH.... :)






P.S  jak chcecie oglądajcie mi filmy , mam takie odc. :) 
POWTARZAM MÓJ NICK: Starsy16

3 komentarze: